tiistai 15. maaliskuuta 2016

Epätoivoa ja idea (vai epätoivoinen idea?)


Juuri nyt lopputyö junnaa paikallaan, eikä aihe oikein enää jaksaisi kiinnostaa. 
Se tuntuu nyt vähän kuin taakalta, enkä osaa keskittyä kun haluaisin jo päästä tekemään muita asioita. Toivottavasti tämä tila menee ohi.



En ole ollut kovin tuottava loman jälkeen, taisi jäädä jenkkimoodi päälle. Viime perjantaina yritin tuskissani viimeistellä tätä työtä, enkä saanut siitä sellaista kuin halusin. En oikeastaan tiedä että halusinko minä siitä yhtään mitään... 
Lopulta minä olisin halunnut murskata työn mailalla tuusannuuskaksi.

Ja tästä minun mieleeni syttyi yksi idea.
Mitä jos minä hajoittaisin työn sellaisiksi paloiksi, että se olisi vielä koottavissa, lasittaisin kaikki palat eri lasitteilla ja kokoaisin työt uudestaan laastilla?



Sain vastauksen ideaani, kun toisen työn otsa halkesi raakapoltossa. Vielä en ole kajonnut työhön, mutta aion kokeilla ideaa siihen, sillä se on jo valmiiksi rikki. Minähän aikaisemmassa blogauksessani mietin että voisin ottaa halkeilut tarkoituksella omaan käyttööni, ehkä näin minun olisikin tarkoitus tehdä?

Ja kirjallista osiota tarvitsisi myös pikkuhiljaa alkaa aloittelemaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti